gazeta matematica

Buna ziua, dragi parinti ieri am dat 10 reviste Gazeta matematica, nestiind cati elevi doresc am solicitat doar 10 reviste. Va explic regulamentul de participare la concursul organizat de ei:

1. In revista la pagina 21 este un talon de concurs. Doar elevii care au cumparat revista pot participa la concurs, se rezolva direct pe revista pe talonul de concurs, decupati , puneti intr-un plic si dupa vacanta copiii sa le aduca la scoala sa le trimitem intr-un plic comun( cele 2 exercitii).

2. Putem participa ca rezolvitori ai acestei reviste si aici pot participa toti care doresc, dupa vacanta la orele de dezvoltarea joia vom lucra aceste probleme.

Diplomele de la Concursul Cangurul sa le aduca copiii dupa vacanta la scoala , caci trebuie semnate,scrise, stampilate.

DOC301014gazeta

Tema de vacanta

* multa odihna

* multa joaca

* de  citit 5 lecturi si de facut  fise de lectura

* sa ne pregatim sufleteste pentru tabla inmultirii

Cu speranta ca dupa aceasta minivacanta voi avea sanatatea , tonusul si energia pe care tare mult mi le doresc ii imbratisez cu drag pe pitici si le urez vacanta placuta!!!

Si daca starea mea nu e chiar una de dorit, sincer m-am amuzat putin de aceasta poezie

Am obosit de când tot studiez,
Dar nu-i nimic, de-acuma trag speranţă
Să uit de teme, să mă relaxez,
C-o săptămână voi avea vacanţă!

Când e de învăţat, învăţ cu zel
Şi sunt capabil chiar de performanţă,
Dar simt nevoia să mă joc niţel,
Să mă distrez, doar de-aia e vacanţă!

Dar, vai, mă bântuie un vis cumplit
Şi-l tot alung… Visez, cu siguranţă…
Sau, poate, nu… Acum m-am lămurit
Că nu-i un vis! Am teme de vacanţă!

Ei, nu-s chiar multe… cincizeci de probleme
Şi opt lecturi de mare importanţă,
Pe care, dacă-s chibzuit, am vreme
Să le rezolv, cât încă e vacanţă.

Lucrez cu spor, din zori şi până-n seară,
Fac doar o pauză, pentru ambianţă,
Privind pe geam, la puştii ce, pe-afară,
Inconştienţi, se joacă, în vacanţă.

Auzi, să bată mingea pe alei,
Să nu înveţe!… Câtă ignoranţă!
Dar lasă, numai, c-or să vadă ei
Ce-nseamnă să pierzi timpul, în vacanţă!

Mă-ntorc la teme, iute, căci mai am
Povestea necitită ieri, restanţă,
Deci, nu e vreme de privit pe geam,
Ci de citit lectura de vacanţă.

Sper sarcinilor să le vin de hac,
Iar, dacă nu, în ultimă instanţă,
Renunţ chiar şi la somn şi tot le fac.
Sunt odihnit, oricum, că e vacanţă!

Am reuşit! Chiar tot am terminat
Şi, dacă pun acuma în balanţă,
Cât m-am jucat şi cât am studiat,
Mă-ntreb, retoric: „Am avut vacanţă?”

Începe şcoala, eu sunt pregătit,
Sunt vesel, viguros precum o zdreanţă,
Iar doamna-mi spune: „Bine ai venit!
Te-ai relaxat, copile, în vacanţă?”

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

