cateva informatii

Va multumesc mult pntru implicarea in cadrul activitatii de astazi, am trecut cu brio am cantat am salutat in greaca, am spus cum ne numim in greaca si engleza am fost bine pregatiti si mai ales frumosi .

Tema de la matematica si anume restul fisei este optionala cine crede ca o poate lucra pana luni sa o faca, daca credeti ca e prea mult lucreaza cat poate.Problemele sunt fara date, fara intrebari de rezolvat doar operatiile pe fisa.

Ne vedem luni la sedinta!!!

Weekend placut!!!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

