Informatii pentru maine

Buna ziua, a mai trecut o zi importanta caci astazi am avut comisie metodica la scoala  unde am prezentat o lectie filmata facuta de noi in clasa. Copii s-au descurcat foarte bine, asa ca laude am primit din plin.Eu inca nu am ajuns acasa, dar vreau sa va transmit informatiile pentru maine.

Plecarea va fi la ora 10, va rog sa nu le spuneti copiilor, vreau sa fie o surpriza.

Mine la scoala vor aduce doar penarul, lipici, hartie creponata.

La ei sa le mai dati un pachetel, nu stiu cat o sa le tina de foame pachetelul de la Mac.Pentru locul de joaca sa aiba la ei un tricou sau alte malete de schimb, stiu ca e cald si vor transpira.

Sa aveti o zi frumoasa!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

